Csaba utcai Általános Iskola

Azért jött létre, hogy a volt Csaba utcai diákok egymásra leljenek, nosztalgiázzunk és majdan ebből esetleg egy kiadvány szülessen.

Friday, January 25, 2008

Kisdobos avatás, de lehet, hogy úttörő avatás

A kisdpobos avatás nagy ceremóniával zajlott.
Volt még alighanem avató szülő is, de már nem tudom, hogy az enyém ki volt.

A képre kattintva azokat nagyobban meg lehet nézni.

A baloldalin Ritter ... van jobboldalin Lakos Gabi leselkedik.

Hú ez nagyon izgalmas, mert szinte mindenki rajta van.

Rapp Zoltán aztán a Kiss Szabolcs Komlóssy Irén, Milancsik Sándor, Góczán János, Scheffer Péter, Ferkai András, Erdőhalmi Gábor, egy lány, Lakos Gábor, Sík Péter és Vastagh Éva néni.


Szalagot kötnek a 32-es syámú Marco Polo ütörőcsapat zászlajára.
Persze a Zoltán itt is ott állt elől.
Magas is volt, jól is tanult, hát szerepeljen, gondolom.

Ezen balról Zámbó Zsuzsa, Imrédi Andrea, Kicsit látszik Turnay Oszkár szemüvegben
Alföldi Laci, Sł Péter takarásban, Nagy Karcsi és előtte Csíkvári Péter
És ott hátul kéremszépen Rohács Ervinné aki az oroszt tanította nekünk, szerintem kiválóan.

A második képen megy éppen Józsa Zsuzsa, mellettem pedig Sinka Ilona
Mögöttem Szekere3s Jutka, Pálffy Márta, Hangay Ildikó

Balra ott a Ferkai Andris, mögötte az Alföldi Laci elől Éva néni,
Takarásban a Lakos Gabi, Sinka Ilona, Pálffy Márta
A másik képen az Erdőhalmi Gábor, meg a Lakos Gabi.
Neki két próba csillag is fel van varrva az ingére. hehehe. Meg ott a Sinka Ilona.
Éva néni, éppen gondolom engem nyugtat, mert igen eleven gyerek voltam.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home