Csaba utcai Általános Iskola

Azért jött létre, hogy a volt Csaba utcai diákok egymásra leljenek, nosztalgiázzunk és majdan ebből esetleg egy kiadvány szülessen.

Friday, January 25, 2008

Farsang az iskolában



A farsang a kultúrteremben volt fent, ahol szemben ott volt az úttörő szoba is. Emlékszem, abban a nagy teremben voltak egyébként a vetítések is mindig .
Meg az ünnepségek, ha kint nem volt nagyon jó az idő.


Ezen a képen a Szabó László, a
Sík Péter, vagyis én :-)
Néger álarcban a Farkas András és még ott van a Lakos Gábor
Sajnos a scannerem nem olyan jó, így homályos a kép.



Rapp Zoltán lány ruhában, balra tőle a Nagy Karcsi szakácsnak öltözve


Előttem megy a Kovács... ő rikkancs volt

Ekkor én még a lányokat nemigen hajkurásztam és fontosabb volt, hogy a szerpentineket összegyűjtsem magamnak, mert nagyon tetszett. Valakivel éppen azt bogarásszuk. A hölgy pedig a Szekeres Jutka



Ez itt tuti hogy a Lakos Gábor anyukája a képen !!!
Meg a Szekeres Jutka és a Hangay Ildikó, Hátul lány ruhában a Rapp Zoltán

Ezen a Képen jobbról ott a Lestyák károly szerintem és az álarc mögött a Scheffer Péter
A Lottós nyerte meg a jelmezversenyt, no persze azért, mert a Tóth tanárnő lánya. Nagy bunda volt, emlékszem.

Az ott hátul egy tündéri tanár néni. Azt hiszem ő volt aki helyettesített, amikor a Vastagh Éva néni szívkorházban volt a Városmajor utcában, de lehet, hogy tévedek.
Jobbról állnak a Horog Kriszta szerintem, meg a Horog Irén talán, de lehet, hogy ő a Fáy Zsuzsa, Én a családi híres bohóc jelmezben vagyok és mellettem balra a Hegedűs Jutka szemüveges, piros orros álarcban.


Nem tudom kik ezek, de jobbra ott van a Mihályi Tamás, az biztos.


Ez nem tudom már ki, de a seida Péter áll mellette jobbra

Nem lehet, hogy ez a Pálffy Márta???

Aztán ott a Rapp Zoltán, Sík Péter, Ferkai András trió

Ezeket sajnos nem ismerem már fel, nekem a Kiss Szabolcs neve ugrik, be de nyilván tévedek. És tévedek, mert a Szórády Kálmán van a képen középen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home