Csaba utcai Általános Iskola

Azért jött létre, hogy a volt Csaba utcai diákok egymásra leljenek, nosztalgiázzunk és majdan ebből esetleg egy kiadvány szülessen.

Friday, January 25, 2008

Ballagás 1967-ben


Ballagok. Életem első öltönye, Olyan zöldes színű, rettenetesen sprőd anyag.
Nemigen volt divat a nagy ruházkodás.
Alighanem apám nyakkendője van rajtam.



Molnár Imre igazgató, akinek azt köszönhetem, hogy mivel lusta volt megnézni pontosan mit tartalmazz a rendelet, egyszerűen ötödik osztály után hetedikbe mentem mivel 1964-65-ben egy évet az Egyesült Államokban jórtam iskolába. Ki is maradt az egy év tananyaga rendesen.
Matekból nem is értem utol a kötelező dolgokat sosem.
De nem bánom.

Ezen a másik képen Rapp Zoltán mondja a búcsubeszédet
Mögötte szerintem az Erdőhalmi Gábor anyukája áll




Az első képen az előtérben az Igazgató Molnár Imre
Takarásban Strisch János
Első helyen Sík Péter
Mögötte Pásztor Lajos és takarásban Imrédi Andrea

A második képen balról:
Strisch János Pásztor Lajos
Egy valaki
Hangay Ildikó
Sík Péter
Nagy Sándor
Farkas András
Antal Emma (Nucci)
Hátuk Végvári László
Jobbra: Morvay Ferenc


Ezen a harmadik képen Turnay Oszkár Kovács István
távolabb Csíkvári Péter és Rapp Zoltán mögötte Ferkai András
és az ajtóban Hanzelka Tamás

Az utolsó képen balról szerintem a Seida Péter Mellette Drin Pityu
talán a 'C' osztály osztályfőnöke

Mögötte, mellette Kovács Péter, de ő már a mi osztályunk tanulója volt és Imrédi Andrea meg Hangay Ildikó, mellette Pásztor Lajos


Nem tudom, hogy a B osztálynak ki volt az osztályfőnöke.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home