Csaba utcai Általános Iskola

Azért jött létre, hogy a volt Csaba utcai diákok egymásra leljenek, nosztalgiázzunk és majdan ebből esetleg egy kiadvány szülessen.

Wednesday, January 23, 2008

1967-ben végzett 8.a osztály névsora

Osztálynévsor az 1967-ben végzett diákokról

Csaba utcai Általános iskola

Alföldi László

Antal Emma

Balogh Zsuzsa

Baróthi Ilona

Beszterczei ?? Judit

Budai ?? (lány)

Cziheleczki Tamás

Csathó ? Tamás

Csíkvári Péter

Csipák Péter

Dávid Gábor

Dohándi Tamás

Doma Piroska

Dombai Gábor

Erdőhalmi Gábor

Erdőközi Katalin

Farkas András

Fehér Lajos

Ferkai András

Garai Tibor

Gede Zsuzsa

Góczán János

Hangay Ildikó

Hanzelka Tamás

Hegedüs Judit


Horog Irén

Horog Krisztina

Imrédy Andrea

Józsa Zsuzsa

Kiss Szabolcs

Komlóssy Irén

Kovács István

Kovács Péter

Kozma Lajos

Laibl György

Lakos Gábor

Leilich Katalin

Lestyák Gábor

Lukics Éva

Maczkó István

Markó Ferenc

Migray Tamás

Mihályi Tamás

Mihók Lenke

Milancsik Sándor

Morvay László


Összesen 73

Őstag 16 fő

A 8. osztályban együtt végzettek neve vastagabban

Nagy Károly

Nagy Sándor

Nagyvári László

Németh János

Németh Zoltán

Pálffy Márta

Pásztor Lajos

Rapp Zoltán

Ritter (lány)

Sárai

Scheffer Péter

Seida Péter

Sík Péter

Sinka Ilona

Szabó László

Szekeres Judit

Szilágyi Ágnes

Sziráki József

Somogyi Gábor

Tézsla Miklós Mihály

Tóth ….. fiú

Turnay Oszkár

Végvári László

Zelenák Judit

Zelenák Tamás ???

Zámbó Éva

3 Comments:

At 1:48 AM, Blogger Unknown said...

Takáts Zsuzsa vagyk. Én a 8.c-ben végeztem, a mi osztályfőnökünk volt a Kuci néni (Tóth Lajosné), a tornatanárnő.
Megtaláltam a tablóképet, szívesen elküldöm, de addig is itt az osztály névsor:
Szaka Péter
Szilágyi Ágnes
Somogyi Gábor
Lőrincz Erzsébet
Lesták Károly
Németh Márta
Csontos Dezső
Nagy Gabriella
Tölgyes Tamás
Fürjes Márta
Gecse Gyula
Surányi Éva
Répássy Tamás
Vigh Vilmos
Juhász István
Domonkos Judit
Hegedűs Erika
Kovács Judit
Nemes Katalin
Győrfi Ildikó
Szentpétery Zsuzsanna
Hollós Iván
Kiss Szabolcs
Deák Gábor
Biró Lajos
Meller Erzsébet
Kovács Erika
Kökény Mihály
Babay Bernadett
Wolszky Kázmér
Bisztricsány TIbor
Lajkó István

Sok név hiányzik nekem, de lehet, hogy csak közben átmentek a másik osztályba. Tudom ez szokás volt, hogy oda-vissza rakosgatták a gyerekeket. Pl a Tóth Jutka, Szabolcsi Panni, Czihelecky Tamás...velük jóba is voltam, de miért nincsenek a tablón?? Ők is közben átmentek volna másik osztályba? Csak én emlékszem rosszul, hogy együtt végeztünk?

 
At 10:25 AM, Blogger Unknown said...

Megadom pontosan a kiadott évkönyv
alapján a névsor a Kuci néniét.

babay Bernadette, Benyák Marianna,, Besztercei Mária, Biró János, Bisztricsány Tibor, Csontos Dezső, Deák Tibor, Domonkos Judit, Fürjes Márta, Gecse Gyula, kGamda Viktor, Györfi Ildikó, Hegedüs Erika, Hollós István,Juhász István,Kiss Szabolcs,Kovács Ilona, Kováts Judit,Kökény Mihály, Kruppa István,Lajkó István, Lesták Károly,Lőrincz ERzsébet,Mellár Erzsébet, Nagy Gabriella, Nemes Katalin, Némethy Márta, Répássy Tamás, Simon Károly,Somogyi Gábor, Surányi Éva,Szoka Péter,Szentpétery Zsuzsa,Szilágyi Ágnes. Takáts Zsuzsa,Tamás Ferenc, Tölgyes Tamás,Vaskó Piroska, Vigh Vilmos Wolsky Kázmér

 
At 11:14 AM, Blogger Unknown said...

Kruppa István vagyok megtaláltam az oldalt 2 évet jártam ebbe a siliba itt fejeztem be a 8 osztályt 1967- ben . A fiam megtalálhato iwiw-en Kruppa István néven nekem meg az email cimeimre lehet irni üdv Kruppa

 

Post a Comment

<< Home