Csaba utcai Általános Iskola

Azért jött létre, hogy a volt Csaba utcai diákok egymásra leljenek, nosztalgiázzunk és majdan ebből esetleg egy kiadvány szülessen.

Wednesday, January 23, 2008

Képek és emberek

Az iskola 1967-ben a ballagáskor


A ballagás.
Az előtérben Shtrisch János osztályfőnök, akiről valójában semmit nem tudunk, csak azt, hogy valószínüleg kiugrott pap tanár lehetett.
Az Alkotás utcában lakott, senkije nem volt és a Milancsikék laktak ott abban a házban.


Mögöttem a Hangay Ildikó aztán az Imrédy Andrea,
mögötte talán a Pásztor Lajos és egy lány, talán az Antal Emma, majd a Farkas András


Aztán ez nem tudom, hogy hol van.
A Drin Pityu osztálya a B-sek jobbra
Mellette Papp Edit aztán
Tóth Judit aki a haját igazítja, Csiki Ica, Mögöttük a Nagy Zsóka,
a szemüveges lány pedig Szabolcsi Anna, takarva talán Konecsni Ildi
aztán Kaszás Zsuzsa és Vasadi Ági, azt mondják a megjegyzések,
de nem tudom, hogy melyik kicsoda a jobb szélen.


Balra én hátul és előttem a Kovács Péter

7 Comments:

At 3:00 AM, Blogger Lakos Gábor said...

Szerintem jobbról a második a Tóth Judit (a gimiben egy osztályba jártunk, mostanában pedig hozzá járok, ha baj van a fogammal - ebből szerintem kitalálható a foglalkozása), a napszemüveges lány pedig talán a Szabolcsi Panni (aki abban a házban lakott, ahol mi, csak egy emelettel alattunk).

 
At 3:09 AM, Blogger Lakos Gábor said...

Az előző képen szerintem az Antal Emma látható elmosódva.

 
At 7:10 AM, Blogger Unknown said...

Pityu bácsi mellett Papp Edit,Tóth Judit,Csiky Ica, Nagy Zsóka, előtte napszemüvegben Szabolcsi Panni, aztán Konyecsni(?) Ildikó, Kaszás Zsuzsi, Vasadi Ágnes. Kedvet kaptam, h előszedjek fotókat. Ha sikerül, elküldöm. Nagyon örülök, h a Strischt láthattam, ő és az Ibi néni volt a kedvencem. Üdv: Tóth Judit

 
At 4:55 AM, Blogger hackerjackfrost said...

Két évfolyammal lejjebb' jártam, de Konyecsn(i?) Ildi-re emlékszem, ui. -lent a "Szaka néni féle" kajáldában' - jó párszor' megszabadított a mócsingtól. :) Nekem a Bite Ibi néni volt A KEDVENC TANÁROM (minden sulimat beleértve). Nem tudom, Judit rá gondolt-e !?
Üdv, Laci

 
At 3:29 PM, Blogger Chablis said...

A Strisch tanár úr minket matekra tanított és mindig kacsákat rajzolt a füzetembe, ha elégedett volt. Nagy koponya volt, mindenki nagyon szerette. Kuci néni még nálam is tanitott, én 1971 ben végeztem. Ofő: Steiner Gazsi bá, (matek, fizika)később a tanácsnál dolgozott. Toldy Szabó Gézáné, magyartanár, minden órára iratott 2 mondatot nyelvtani elemzés céljából. Neki köszönhetem, hogy tudok helyesen írni. Drin Pista nálunk már napközis tanár volt.Bite Ibolya kémia, Kovács András biosz(Istenem, egy zsenitanár volt!) Ének : Solymosiné, később emigrált,

 
At 3:34 PM, Blogger Chablis said...

A Molnár Pista volt az igazgató, a Bíró u 16 ban lakott. Ugyanott lakott a Farkasné, orosztanár. De amig volt a Strisch, addig 5-ös voltam matekból., sajnos még 1970 ben elment, állítólag sokat ivott...Érdekes, mi a Bite Ibi nénirt nem szerettük annyira, hisztis nő volt. Vagy mi voltunk rosszak? Ki tudja már?

 
At 8:36 AM, Blogger Unknown said...

Sziasztok !
Turnai Csaba vagyok keresem azokat akik 1974 végeztek .
Pl Mohácsi János érdemes művész .Galgóczy Ágnes Müller Lili Kovács Gábor .
Itt mondom el hogy Szabó Mirella meghalt 2020ban .
Köszönöm Csaba

 

Post a Comment

<< Home