Csaba utcai Általános Iskola

Azért jött létre, hogy a volt Csaba utcai diákok egymásra leljenek, nosztalgiázzunk és majdan ebből esetleg egy kiadvány szülessen.

Saturday, May 24, 2014

Sajnálatos módon, elhanyagoltam ezt a Blogot. 
De közben a háttérben dolgozom. 
Megtaláltam, hosszas keresés után Kovács István volt biológia tanáromat aki a Galántai utcában lakik. Lehet, hogy ő az egyetlen még élő volt tanárunk.
Nem volt könnyű. Bementem hozzá. 
Beszélgetni nem tudtunk, mert Etelka néni, a felesége, súlyos beteg és operálni fogják. Ő maga is eléggé rossz állapotban van. 
Megállapodtunk az ajtóban, hogy írok levelet és majd fog válaszolni. Sok reményt nem fűzök a dologhoz, de meg kell próbálni. 
Nyolc évvel ezelőtt, amikor a blogot elindítottam, még élt a volt igazgató, Molnár Imre. Hiba volt, akkor nem felkeresni őt. Az emlékeket, tényeket az idősek elviszik magukkal a sírba.

Bementem a XII. kerületi önkormányzathoz is, hogy vajh hol lehetne megnézni az iskolával kapcsolatos régi iratokat, dokumentumokat. A KLIK-hez tartoznak már, de a iratok feltehetően a Teve utcai levéltárban vannak. No, ez is egy előrelépés. Meg kell próbálni. Lassan itt a nyugdíj és valamivel le kell majd kötnöm magam. :-) 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home